detta fält måste fyllas i

Hej! Internet har inte fungerat på aslänge men nu så. Jag gillar torsdagar. Inte så jobbiga lektioner idag. Svenska, engelska, bild, slöjd och spanska. På svenskan håller vi på och skriver eget så det är rätt kul. Ung idag ska vi gå efter och man får skriva en dikt, en berättelse eller vad som helst. Det ska skickas in till nåt där dom läser och kanske trycker i en bok! Jag har börjat på en berättelse om en tjej som måste flytta och byta skola, längre har jag inte kommit haha. Men det blir nog bra! Imorgon är det prov så idag hoppar jag över träningen och pluggar istället. Jag vill ha vg åtminstånde.


Haha, Corinne och Felicia <3






Jag idag :) Haha, inte en normal bild

Kommentarer
Postat av: felicia rådh

haha bilden på mig och corinne ser helr cpe ut :P

haha men du är fin <3

2010-03-14 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0