OCHO DE MARZO

Gud vad jag är bäst på spanska! Nej, tyvärr inte men på utvecklingssamtalet är ett av målen att jag ska ha VG i spanska. Jag har iallafall precis kommit hem från skolan. Fast det blev inte så mycket skola eftersom jag var hos tandläkaren i evigheter. Hann till kemin iallafall. Vi höll på med en massa provrör, eld och syre blablabla. Nadja och Amandra sprang runt på borden och av nåt speciellt vatten fick alla missfärgade kläder och Henrietta fick utslag på armarna. På fredag har vi prov så ja ska plugga massor hade jag tänkt. Tyvärr får ni ingen bild på mig idag för jag hade extremt stor lust att tvätta ansiktet, ta ur löshåret och byta om till myskläder. Men imorgon, ja loooovar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0