några av mina vänner

Nu ska jag skriva lite om mina vänner för det är dom absolut värda!


Amanda Rådstam är världens gladaste person. Hon är nästan alltid glad, sprallig och busig haha. Oftast när vi går in i klassrummet har hon världens största leende på läpparna och säger "Hej allihopa!". Hon gör mig alltid på bättre humör. Vi bråkar ibland men det löser sig. Amanda kände jag inte innan jag började på Oppebyskolan. Vi blev vänner efter två veckor nåt sånt genom msn. Sen började vi prata och nu håller vi alltid ihop i skolan.


Nadja Järvall är en väldigt unik person som jag alltid skrattar med. Hon säger alltid smarta saker. Hon finns alltid där och stöttar en. Hon vågar säga vad hon tycker och försvarar alltid sina vänner. Nadja har allt som en riktig vän ska ha och jag ser lixom upp till henne och det tror jag väldigt många gör. Man har respekt för Nadja. Jag lärde känna henne precis som Amanda. Det är alltid vi tre och så ska det alltid vara.


Hannah Ahrenberg är en väldigt snäll och rolig person. Vi lärde känna varandra genom stallet och vi rider i samma ridgrupp. Vi träffas en gång i veckan eller när vi ibland sover hos varandra. Kommer du ihåg när vi åkte pulka hos dig och vi skrattade så vi grät?


Corinne Vikstrand är en av mina äldsta vänner som jag tror jag alltid kommer hålla kontakten med. Vi blev vänner när vi var typ fem sex år bara! Vi glider lixom aldrig ifrån varandra. Tänk vad mycket minnen vi har tillsammans. Corinne är en person som man verkligen kan lita på.


Petra Mörne är till vänster och söta Julia har vi till höger! Petra har jag känt lika länge som Corinne. Vi höll ihop som små och har haft så galet roligt ihop. Du är en av dom få personer jag verkligen kan berätta allt för och du lyssnar alltid. Vi har vart vänner riktigt länge och kommer förbli i förhoppningsvis måånga år till.


Izabell Kontosic Stedt var min bästa vän i sexan. Jag, Izabell och Matilda höll ihop på Långsätterskolan. Det var alltid vi tre. Izabell måste vara världens snällaste person. Hon kommer alltid med komplimanger och man blir så glad av henne. Tyvärr glider vi lite ifrån varandra nu när vi går på olika skolor men jag ska ringa henne snart så vi kan ses.


Matilda Lövberg lärde jag känna precis som Izabell. Jag började i en ny klass på Långsätterskolan och vi blev snabbt vänner. Matilda och jag blev nästan vänner på en gång fast vi aldrig ens sett varandra tidigare. Matilda är en person som lyssnar och förstår. Vi gick alltid hand i hand i sexan. Matilda fanns alltid där om jag hade nåt problem eller bara ville prata. Vi gled oxå ifrån varandra när hon började på Borgis.


Evelina Svensson lärde jag känna på Sjöstjärnans ridläger sommaren 2008. Jag hamnade i en stuga där ingen hade med sig en kompis utan vi alla åkte själva till Sjöstjärnan. Då blev jag vän med Ellen, Tilda och Evelina som jag var med hela lägret och som jag åkt med till Sjöstjärnan år 09 och ska åka med iår. När jag tänker på Evelina ser jag framför mig när vi var på Sjöis förra året och hon hade gått och lagt sig och vi trodde hon var borta så vi sprang runt och letade. Sen när vi hittade henne efter en halvtimme låg hon i sin säng och sov! Haha hon är alltid så lugn och cool med sin skånska dialekt. Hon är så rolig att vara med och bara så självklar.


Tilda Andrews är alltid pigg och busig haha! På sjöstjärnan låg hon och jag och skrattade klockan fyra på natten åt absolut ingenting så en tjej gick iväg till ledarna och sa till. Gud va roligt man har med Tilda. På alla bilder jag har på henne skrattar hon. Saknar henne otroligt mycket när jag tänker på hur kul vi har tillsammans.


Ellen Nielsen och jag gick tillsammans på Sjöstjärnan den första timmen där. Vilken tur jag har som träffade henne där. Haha, det kanske lixom var meningen att vi fyra skulle bli vänner? Haha mystiskt. Iallafall.. Ellen och jag är nog ganska lika i sättet. Förutom att hon är galet duktig på att dansa och sjunga vilket jag kan drömma om att bli. Ellen har världens skönaste personlighet och har allt som en vän ska ha.


En bättre bild på Therése Bengtsson hittade jag inte för vi har inte kännt varandra så länge. Jag vet inte när vi blev vänner, oktober kanske? Hon fanns där när jag var osams med Nadja och Amanda och jag pratade alltid med henne om allt jobbigt och hon lyssnade så bra. Tyvärr går det nästan inte att vara så bra vän med dig som vi var då men jag försöker för jag vill.

Nej nu kan jag inte skriva så mycket mer. Jag vet att jag inte skrivit om många men det tar sån tid! Jag lovar att berätta hur mycket jag tycker om er!

Kommentarer
Postat av: tha maski kossa muuuuuu

ag som trodde du såg ner på mig? x)



hahha, nej men otroligt fint av dig klara.

du vet vart jag finns och du kan alltid komma till mig.



älskar dig

2010-03-19 @ 22:11:20
URL: http://nadjassida.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fint <3

2010-03-20 @ 10:42:27
Postat av: petra ♥

Jag älskar dig Klara. ♥

2010-03-20 @ 12:51:07
URL: http://endastpetra.blogg.se/
Postat av: Ellen :)

aww. ja saknar dej så sjukt mkt klara <3

2010-03-25 @ 21:33:27
URL: http://eeleenniielsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0