lala

Idag ska jag blogga ordentligt, jag lovar :) Men det är rätt svårt när jag inte har min dator! Där har jag alla typsnitt, penslar, photoshop, bilder och allt. Men Lovisa är i Stockholm så jag har hennes nu. Om en stund får ni dagens outfit och ikväll blir det önskeoutfit och lite annat.

Idag kom Sebastian, våran svenskalärare in på läslusten vi har på morgonen med våran klassföreståndare. Tydligen skulle vi kolla på uppdrag granskning och diskutera det på svenska och SOlektionen med 8b. Vi skulle sitta kille och tjej och skriva och prata, alltså en från åttan och en från vår klass. Men jag hade ju redan sett det som ni vet sen förra inlägget så det var lite tråkigt. Men det gjorde inte så mycket. Ni som inte kollat på det borde se det för det är riktigt intressant. Ni har säkert hört och sett på tv om flickan som blev våldtagen? Det är så hemskt att det är riktigt jobbigt att se. Ni har länken i förra inlägget som sagt! Sista timmen satt söta Julia med på våran kemilektion och vi skrev mycket roliga saker på bänken, moahaha. Jag tror Nadja blev lite crazybanana :D Fast jag blev lite sur på Nadja och Amanda som säger massa knäppa saker till personer när inte jag är med! Fast jag älskar er ändå. Igentligen skulle jag, Corinne och Felicia göra nåt idag men Corinne kunde inte av nån anledning. Så jag ska vara hemma idag. Så mycket bloggning till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0