Frågor & svar




Haha, jo det är sant :) Jag började spela gitarr i typ november? Går inga lektioner eller något utan pappa är duktig och visar när jag vill ha hjälp. Annars kan man leta runt på youtube efter lektioner till olika låtar. Tycker det är superroligt!


Ledsen att göra dig besviken men jag var så klantig att jag tog bort alla mina gamla inlägg precis innan jag började blogga igen och där hade jag ju länken. Letade runt ett tag på google men hittade inte samma sida igen tyvärr.


[email protected] :) Jag kan göra den så fort jag har tid och du har addat min msn och berättat hur den ska se ut.


Nadja är inte världens bästa på att blogga (haha, förlåt) men för mig är det ändå intressant att läsa hennes blogg eftersom hon är en av mina bästa vänner.


Jag har klippt snelugg! Och den börjar ovanför ögonbrynen men jag drar alltid undan den eftersom det är jobbigt att ha håret i ögonen. Ångrar faktiskt att jag klippte lugg och så pass mycket uppklippt för jag har börjat tycka att det är riktigt snyggt att ha så att allt hår är lika långt.


Har nog sagt det förut men www.hairextensions.se :)


Jag kopierade den från en annan sida precis som Foki gjort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0