Design, klart!

Hej kära läsare. Nu har jag designat klart min blogg. Det blev struligt med bilderna jag skulle använda på den så det fick bli en header utan bilder. Enkel och fin! Rosa och vit passar lite bättre nu för det börjar bli vår.. hoppas jag iallafall. Idag var det riktigt soligt ute. Tyvärr har jag vart sjuk sen förra veckan. Jag blev magsjuk på torsdagen! Finns det nåt värre? Bara ligga och spy hela dagarna och inte ens kunna ha vatten kvar i magen i mer än fem minuter. Sen blev jag förkyld. Men nu är jag nästan helt frisk! Idag i skolan har min klass bakat i hemkunskapssalen efter skolan. Imorgon har vi delat upp oss så vi ska stå max fyra stycken på olika mataffärer i Nyköping. Vi ska sälja fika så vi får ihop lite pengar till klasskassan. Jag, Amanda, Therése och Henrietta ska stå på Citygross imorgon vid tio. Hoppas jag kan komma då, men det tror jag! :)

Haha, just nu sitter jag och tittar på Eva & Adam. Kommer ihåg när jag tittade på det när jag var mindre när det var nytt. Jag älskade det verkligen! Ska göra en Hiss & diss, lägga upp lite bilder och mer spännande sen ;)


Kommentarer
Postat av: amanda rådstam ♥

JAG ÄLSKAR DEN FILMEN !

och dig såklart tack för heaern :)<3

2010-03-05 @ 20:10:54
URL: http://amandaradstam.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag älskar tobbe :D

2010-03-05 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0