Borås

Fredagen innan sportlovsveckan tog jag ledigt dom sista lektionerna för att åka in till stan med Lovisa och äta lunch och köpa tidning och godis för min buss till borås gick halv två. Jag kom fram vid sju tror jag. Den blev en timme försenad pga vädret. Och Ellen fick sitta flera timmar på nåt okänt ställe för att tåget inte kunde åka så hennes pappa fick hämta henne. Iallafall, när jag kom fram mötte Ellen, Tilda och Evelina mig och vi åkte och nån läskig film. På lördagen var vi på Lasergame och på kvällen gick vi på bio och såg Shutter island. Den var jättebra! Fast lite förvirrande haha, kanske jag som är trög? Vi sov typ ingenting utan låg bara och skrattade hela natten. Vi var jättetrötta på morgonen så Tilda gjorde allt för att få upp oss. Sen åkte jag hem till Nyköping. Hade en sjukt mysig helg!

Föressten finns det plats för mig och Eve på den lägerveckan vi skulle gått på som bara Ellen och Tilda hann anmäla sig till innan det blev fullbokat. Så nu ska jag och pappa omboka mig om jag lyckas övertala honom. Annars kanske det blir fullt igen och vi måste komma på samma lägervecka.












Jag har världens största smile just nu. Älskar er tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0