är det bara jag som tycker om skolan?

Hej allihopa! Hoppas ni haft en bra dag i skolan, för jag har väl inga vuxna läsare? Min dag har iallafall varit toppen! Jag tycker verkligen om skolan, men läxor är det värsta som finns. Hann knappt göra något alls igår pga läxor som ni märkte. Jag går ju i en profilklass. Fotboll och kultur & skapande. I k&s har vi på hösten slöjd, teater och bild. På våren har vi dans och musik. Vi dansar streetdance och hiphop om det är någon som undrar. Idag på dansen glömde jag och Nadja våra kläder så vi satt och kollade på. Vi hade galet roligt ändå för det är vi bäst på.


Julia och Therése ville inte va me på bild.


Men jag smygfota dom ändå, moahahaha. Nu blir dom arga på mig :D


Hanna hämtade sin hund i bilen efter dansen. Jag blev helt käääär! Sjukt gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0