BLOGGPAUS!

Hej alla bloggläsare.
"vi hörs igen på måndag" haha, säkert. Som ni antagligen förstått har jag inte lust med att blogga nu i sommar.
Precis kommit hem från en vecka på underbara Gotland. Hände mycket spännande där vill jag lova, haha. Om två veckor får jag träffa mina saknade vänner på www.sjois.se. Sjöstjärnans Ridläger för tredje gången. Jag, Nadja och Amanda har planerat sen i julas att vi ska till grönan. Jag, Hannah och Alice ska hyra hästar sista veckan också. Resten av min lediga tid ska jag träffa härligt folk och bara njuta av sommaren. Sen när skolan börjar igen ska jag börja blogga igen. Ska försöka ta tag i min blogg. Funderar på att göra en ny blogg men ändå ha kvar den gamla för att få den där känslan, ni vet?

Hoppas ni har det lika bra som jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter alldeles underbart min käraste Klara :D Puss din kära syster

2010-07-18 @ 01:34:33
Postat av: emma-thats ME

2010-07-22 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0