Svar till ännu en anonym läsare

Synd att ni vill vara anonyma. Varför vill man det?


Jag köpte två marsvin för några år sedan. Dolly och Belle döpte jag dom till. Men Belle var inte rolig alls. Hon var väldigt skygg. Så jag sålde henne. Men då blev Dolly ensam så jag köpte en unge. Teddy fick han heta. Haha, då fick dom ungar! Fast han var så liten själv. Tre stycken blev det. Jag sålde dom två små killarna för att det inte skulle bli ännu fler haha. Så då var det Vide, Teddy och Dolly! Dolly dog. Sen tröttnade jag lite och hann inte med dom så jag sålde dom. Men jag hade marsvin flera år. Dom är så otroligt roliga för dom har verkligen personligheter och tycker om en! När man kommer ställer dom sig på två ben mot gallret och piper. Haha, hur gulliga som helst!













Hahaha, jag döööör. Den här gjorde jag när jag var liiiiiiten! Söt va?






naww..

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

HAHA, jag kommer ihåg det där MBpower på bdb, eller vad den hette. xD <3

2010-04-03 @ 16:24:15
URL: http://endastpetra.blogg.se/
Postat av: mask

den lilla anonyma hade en MAJSorm. jag tror jag dööööööööör x) <3

2010-04-04 @ 15:13:40
URL: http://nadjassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0