SJÖÖÖÖÖÖÖÖIIIS

Vet ni? Gud vad jag längtar till veckan jag ska till Sjöstjärnans Ridläger igen. Tredje gången iår! Och iår blir vi värsta gänget haha ;) Pratade med Julia jättelänge om Sjöis igår och pratar med söta Hanna nu. En sommar utan Sjöis skulle kännas tomt. Jag längtar så galet mycket till sommaren över huvud taget. Håller ni inte med mig? Typ 25 grader och strålande sol.






Haha den läskiga jordkällaren vi går till på spökkvällen när Rosie berättat massa spökhistorier om ridlägret. Bland annat om en tjej som blev instäng i jordkällaren och försökte komma ut men dog? Haha, dom har skrapat på innerväggen med en nyckel eller nåt för dom har sagt att hon försökte komma ut med naglarna.. mystiskt ;)


Förra året =)



















Hittar ni mig? ;) Vänster.




Jag saknar mitt långa tjocka hår! Ska inte platta det mycket alls i sommar.


Kommentarer
Postat av: Ellen :)

sjöis sjöis sjöis <3

2010-04-08 @ 21:11:52
URL: http://e-nielsen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0