nadja innvarderar

hej alla masjkorn! nu är det så här att nadja hemsöker. just nu sitter jag och pratar med sparven klara om livet x) nu ska hon få se när jag bygger ihop min torbjörn. får hoppas att han inte blir missbildad x)

nu ska jag skriva lite om min sparv..

klara sandberg, är nästan den enda jag kan lita på. jag lärde känna henne några veckor efter att hon började i våran klass. hon har precis samma sjuka humor som jag vilket är ganska bra. annars hade hon nog trott att jag var cpstörd. fast det är jag ju? klara är underbar, hon är aldrig sur eller arg på någon. om inte någon har damp på henne för då blir hon lite små angry. men om det inte finns någon anledning så är hon alltid som en solstråle.
JAG ÄLSKAR DIG




bild i repris, men jag vet att alla klara's stalkers älskar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0