klara katarina sandberg'

klara katarina sandberg.

jag har kännt dig i ett år nu snart blir det va?
vi har bråkat väldigt mycket.
och det har vart sjukt tråkigt.
för hela den tiden ,saknade jag dig på något sätt.
men jag ville inte låta dig trycka ner mig. så det blev som det blev.
men jag är underbar't glad att det har löst sig.
för du är en superfin vän.
det är sorgligt att jag bara har vart med dig en gång hemma ,
men det ska vi rätta till ,right?
och på måndag stormar jag sitt hus tillsammans med nadja, i hope.
och då blir det roligt.
klara du ska veta vad du betytt för mig, ingenting ska komma mellan oss så igen.
jag litar värkligen på dig till 110% och känner att jag kan berätta allt för dig.
hoppas bara att du litar på mig oxå,även fast vi haft lite småroliga saker,förlåter du mig och nadja va?
du måste hålla med om att det oftast är kul? 
jag är i alla fall lycklig, för jag har en klara katarina sandberg.
en klara som jag älskar rakt igenom.
och som jag hoppas älskar mig oxå.
jag vill dela resten av mitt liv med dig bästa vän, jag vill ha dig vid min sida genom vårt och torrt.
jag vill gråta och skratta med dig, springa och krypa ,leva mitt liv med dig.
sårar någon dig, sårar den mig oxå ska dom veta.
och alla sjuka nior klarar vi oss förbi,
för vi är så sjukt bäst tillsammans, du jag och nadja, hand i hand livet ut.
jag hoppas du kommer finnas där när jag behöver dig, för jag kommer finnas där för dig.

//din amanda rådstam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0