1 April!

Hej hörrni. Ingen bild på mig eller något annat idag. Hade tänkt ta massa fina bilder för det var så fint väder och hade fixat mig och tagit fram kamerastativet för jag skulle ta massa fina utebilder men ACK! (mitt nya ord). Mamma har med sig kameran.

Idag är det första april. OM jag blev lurad. Haha, jag säger bara jag haaatar Amanda och Nadja! När vi gick i korridoren efter första lektionen:
Amanda - Alltså, Conny är så tråkig.
Nadja - Ja jag skulle bli ganska förvånad om han sprang runt helt galet och skrattade som vi gör hela tiden.
Klara - Haha, han är så spännande!
Amanda - Alltså jag vet inte om jag är kär i honom längre. Nadja frågade om vi skulle gifta oss snart igår.
Klara - Som i Eva & Adam!
Amanda - Alltså jag vill göra slut med honom..
Klara - Va?!
Nadja - Gör det då..
Amanda - Hurdå? Jag vågar inte gå fram till honom.
Nadja - Säg det på sms.


Haha, Amanda skrev smset och jag ba jaaaaaha? Sen när vi skulle hämta böckerna blev det ännu mer knas.

Amanda - Alltså, jag tror jag gillar Didrik .. jättemycket.
Klara&Nadja - Amanda du var nyss tillsammans med Conny?
Amanda - Jag vet. Men det bara är så.

Sen gick jag och pratade med Nadja när Amanda inte var där ba hon är ju helt störd i huvudet? Stackars Conny.. blablabla. Sen gick Amanda fram till Didrik och ba jag måste prata med dig. Sen gick dom iväg nån stans. Jag tyckte verkligen att Amanda var helt störd. Sen kom Amanda och Didrik fram till mig och Nadja och så började alla skratta. Jag ba vaaa? Sen visade det sig att dom lurat mig hela dagen och pratat ihop sig med jättemånga om att dom ska göra så. Haha, gud vad pinsamt! Hon hade ignorerat Conny hela dagen och låtsas inte våga gå förbi honom och allt. Gud vad sur och shockad jag blev!


Kommentarer
Postat av: rasmus råstam'

haha naw älskling jag dör.

förlå oss men det var så sjukt roligt att lura dig. vi frågade fan tillomed om du hade blivit lurad och du ba:

" nej faktiskt inte "

ahaha jag dooog på slöjden ,vet inte hur många gånger jag fick "hämta tyger" x)

jag älskar dig klara'.



2010-04-02 @ 17:06:08
URL: http://amandaradstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0