Igår + idag!

Hej allihopa!

Igår efter dansen cyklade jag, Amana och Nadja till stan. Jag köpte en present till min syster som fyller 18 idag. Den där rosa munkjackan från Cubus. När jag kom hem packade jag sen åkte jag till stallet för att det har varit tävling idag och vi sover alltid i teorirummet innan tävlingen. Vi tittade på The village och John Tucker must die. Supermysigt :D Och det var jag, Hannah, Ella, Therese, Erika, Mikaela, Frida och Alice som sov där. Sandra var med ett tag oxå. Vi pumpade vår madrass innan vi skulle sova men på morgonen låg jag, Tess och Ella på golvet. Det var ett litet hål i den, haha. Det var bara min stickiga sovsäck från förra året som saknades.

Så idag var det som sagt hopptävling. Det här året var det inte stilbedömning utan det gick på tid. Det gick sådär för mig och Pilutta, fick ingen placering. Men det var ju roligt ändå. Tyvärr regnade det och åskade. Hatar det här vädret! Det är ju sommarlov om typ fyra veckor så nu tycker jag att det ska börja bli lite varmt.


Hannah är snygg








Bilderna är tagna från Hannah och Fridas bloggar!
www.hannahahrenberg.blogg.se & www.friidalundgren.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0