Gud vilka duktiga läsare jag har..

Hej alla söta läsare!

Fast jag är en sån dålig bloggerska tittar en del in varje dag i hopp om att jag lyckats publicera ett inlägg eller två. Jag skulle bloggat igår men det blev idag istället.

Nu är det SOMMARLOV! Gud va skönt. Jag sitter och skriver till Hannah om att hyra hästar som vi tänkt göra i en vecka här i från ridskolan vi rider på och som jag bor två hundra meter ifrån. Vi får se hur det blir med det. Hannah ska ringa till Rebecca som äger stallet och alla små hästarna.

Igår frågade en av mina käääära vänner Mr. D om jag, Amanda och Nadja ville tälta med han och några andra små boys men lilla evul Nadja får inte och inte Amanda heller så det blir inget. Jag ska träffa dom på stan en stund iallafall.


Skolavslutning 2007, Jönåker


Skolavslutning 2008 i Jönåker. Då var jag på Sjöstjärnans Ridläger och träffade älskade Ellen, Tilda och Eve!


Skolavslutning på vallarna 2009 i ösregn

Och från årets skolavslutning har jag inga bilder eftersom jag glömde kameran hemma :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0