Det var länge sen nu..

Hej alla läsare!

Visst har ni saknat mig? Haha jag har verkligen märkt det! Någon skrev "/en som älskade din blogg förut men hatar den nu". Jag tappade lusten att blogga lite så jag bestämde mig att vänta i två veckor. Det har varit otroligt skönt men samtidigt har jag velat blogga. Men jag är inte en sån som tar bloggen som ett "jobb". Jag bloggar för min egen skull. Om ni vill läsa den gör ni det men då får ni vara berädda på att ibland bloggar jag fyra gånger om dagen i två veckor sen några dagar kanske jag inte har lust för det. Jag säger inte "Förlåt så mycket för dåligt bloggande". Jag börjar hur som helst blogga på måndag igen.

Jag har precis kommit hem från stallet. Gud så skönt väder det är ute! Vi red dressyr på vägen. Hästarna var pigga och glada och jag hade bara en munkjacka på mig. Imorgon är alla på Oppebyskolan lediga och det är Valborg. Jag ska åka till Amanda och Nadja. Vi ska till majbrasan sen ska vi hem till Amanda och sova där. Hoppas ni får det jättebra imorgon ni oxå.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0