Jag älskar sånna här :D

Datum: 4 maj 2010
Klockan: 20.40
Lovar du att vara ärlig? ohyes
Du heter: Klara Sandberg
Smeknamn: Klara ;)
Låt som när du är ledsen sörjer till? finns nog ingen speciell sådär
Beroende av: tuggummin
Vem behöver du mest just nu: va?
Vad tror folk om dig? tja, det vet jag inte. bara bra saker får vi hoppas
Stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för? inget speciellt. bara underbara klara iguess ;)
Vad säger du för att imponera på någon? jag brukar inte försöka imponera på någon haha
Hur imponerar man på dig? finns många sätt
Brukar du skratta för dig själv? haha ibland
Var bor du? hemma
Trivs du där: jadå
Äger du några converse: ja :D vita
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: aldrig :)
Vad har du för mobil operatör: telenor
Är du allergisk i mot något: nixpix
Nästa mål i ditt liv: vet icke
Hur svarar du i mobilen: det beror på vem som svarar. a det är klara? hallå osv.
Vem ringde du senast? nadja
Antal timmar sömn inatt: sju
Sov du ensam: yes
Brukar du komma i tid: jadå
När mår du bra: när jag inte känner mig ensam
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: happyhappy
Vanligaste färg på dina kläder: jag varierar
Vad tycker du om fötter: haha att dom är riktigt snygga såklart ;) inget speciellt. jag gillar inte fötter
Vad saknar du: mina vänner!
Hade du en bra kväll igår: jodå
Favorit dryck på morgonen: oboy
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 10,11 på vardagar
Är du blyg? nej :)
Sysslar du med någon idrott: ridning
Vill du hellre ha mail än brev: vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske
Har du spytt offentligt: näe
Är du nöjd med ditt liv: ja
Är du bortskämd: nej
Vad är det värsta du vet? jobbiga människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vet inte
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? mina vänner, aw
En speciell dag du minns: vet inte
Hur gammal är du: 13
Tycker du om någon just nu: massor :)
Om fem månader: är det äckelhöst igen
Du samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: vet inte
Vem ringer du när du är arg/ledsen: nadja järvall
Gillar du golf: näe
Vilken tid gick du upp idag: sex
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: förra veckan
Laddar du ner musik och film från Internet: nope
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa
Bär du glasögon eller linser: nix
lNär går du upp ur sängen en helgmorgon: tio
Har du piercing: bara öronen
Vill du gifta dig: nån gång ja
Vill du ha barn: jaa, nån gång
Solar du ofta: ja :D
Är du bra på att laga mat: näe
Gillar du att dansa: ja
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: inte så värst
Vad dricker du helst när du är törstig: cola
Vilken är din favoritglass: melon :D
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: ja
Vad äter du helst när du ser på film: nåt gott
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: nix
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: grönblåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: nej
Röker du: aldrig
Hur ofta tränar/motionerar du: cyklar till bussen och hem every day
Vad gör du på helgerna: är med mina älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0