Hiss&diss



Jag älskar Fokis stil! Den är orginell, rolig och snygg. Och allt blir ännu
bättre med hennes fina utséende och hennes otroligt långa tjocka hår!


Maria Montazami måste jag såklart hissa! Hon är alltid rolig och verkar
vara så snäll hela tiden. Finns det någon som har något emot henne?



Det tråkiga fula vädret är jag så galet trött på nu. Slask och gammal
grå snö längs vägarna. Gud, vad man längtar efter grönt fräscht gräs och sol nu!


Leopardmönstrade kläder måste vara det fulaste som finns kom jag
på när jag såg det förra avsnittet av Svenska Hollywoodfruar. Päivi Hacker
och den andra tanten som hade den där festen hade världens fulaste kläder
på sig! Leopardmönster överallt. Det ser bara trashigt ut.
Men en t-shirt med nån snygg nyans leopardmönster är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0